Városok a Drakensang világában

A karakter elért szintjétől függően különböző érdekes városok közül lehet válogatni, amelyekben persze különböző feladatokat, küldetéseket is fel lehet szedni. A feladatok felvételével csak óvatosan . . . igaz ezek érdekesek és sok minden pozitívum is jár velük, például andermant jutalom (a sárkánypénz után talán ez az egyik legjobb fizetőeszköz) de hihetetlenül növeli a talentumok közül a tapasztalat pontokat. Sokan erre a bizonyos TP gyűjtésre hajtanak, mindenféle stratégiát mellőzve 😉 Egy másik cikkben ígérem arról is szót fogok ejteni, hogy miért nincs értelme az esztelen kizárólag TP gyűjtésre való fókuszálásnak.

drakensang-terkep

Nincs törvényszerűség arra, hogy melyik városba milyen szinten lehet belépni. Úgyis mindenki érzi maga a saját bőrén, hogy fegyverzetének köszönhetően mennyire tudja megállni a helyét az egyes városokhoz közeli külső területeken. Közvetlen regisztráció után amikor az első feladatot megkapják a karakterek, nagyon hamar át ugranak  az 1. szintről a második szintre és tulajdonképpen a 2. szintről a 3.-ra valamint a 4. szintig való eljutásig sem sokkal lassabb a folyamat.

Jelenleg a Drakensang világában az alábbi városokban lehet bolyongani: Grimford, s eme város külső területe a Darbmoor vadon ahol 2. és 4. szintű szörnyekkel kell szembe nézni. Ezen a területen az Enyveskezű gonosztevők jelentik a 2. szintű ellenfeleket a Titokzatos harcosok a 3. szintűeket a Tunya mocsár valamint a Mocsári rablószörny (ezen a pályán ez a főszörny) jelentik a 4. szintű ellenfeleket. Tulajdonképpen Grimford az első város ahol mindennel kapcsolatosan tisztába jöhetsz és átláthatod a lehetőségeket. A városok nyugis helyek, ott a karakterek nem használhatják a harci képességeiket. Darbmoor vadonból lehet eljutni a Grimmagstone nevű kazamatáik, vagy ha úgy tetszik börtönig. A börtönök, kazamaták olyan helyek ahova ha belépsz kizárólag csak szörnyekkel találkozhatsz, más játékosokkal nem, ez alól kivétel annak az esete ha direkt csapatot, csoportot alkottok, s akkor akik a csoport tagjai, értelemszerűen a kazamatákon belül is tudnak harcolni együtt. Ezek a kazamaták kiváló farmhelyek is tudnak lenni és nagyon sokszor eventesemény idején ezeken a helyeken érdekes meglepetések várják a játékosokat. Darbmoor vadon területén a szörnyekből rendszerint 123 vagy 4-es nagyságrendben esnek ki a rezek. A réz az a fizetőeszköz egyik alapja. A fizetőeszközökről is lesz téma még 🙂

A további városok érhetők még el: Kingshill (stratégiailag fontos terület). Bármilyen fontos esemény, vagy feladat kínálkozik azt Kingshillben lehet felvenni. A városból kiindulva a Swerdfield legelő jelenti az átverekedésre való területet, amelyet egy sor más vadon is követ amíg el lehet jutni a következő, hát talán városnak egy kis túlzással nevezhető inkább erődítmény szerűségbe, amely a Werian menedéke nevet viseli. Szintén sok vadon és ellenséges terület után tudunk eljutni az Ellenállás táborába. Erről a helyiségről közvetlenül át lehet menni egy másik városi területre, Jarishofn-ba.  Szintén egyszerű út vezet innen ellenséges területektől mentesen Elonidos városi területig, de lehet célpontnak választani a Tengersírt is, amely a játék új verziójában szintén stratégiailag fontos terület mert csak ezen a ponton át vezet az út a köztes világokba 🙂 A köztes világokra még ráérsz, előbb fedezd fel az összes várost 🙂 Elonidos városi területéről kiindulva, jó pár ellenséges övezeten keresztül (pl. Silvius vulkán) el lehet jutni Atlantisz területéig amelyhez tartozó városi terület Ashraya névre hallgat. Ezen kívül már csak egy városi terület van de annak elérése szinthez kötött, ugyanakkor érdekes lehet megemlíteni a nevét Andrakash.

Jelenleg ezek a nyilvántartott városok, de ennek az online játéknak az az egyik előnye, hogy a játék fejlesztői sosem nyugszanak, így újabb és újabb városi területek megjelenésére azért lehet számítani 🙂

3 thoughts on “Városok a Drakensang világában

  1. Visszajelzés: Kingshill rajtaütés – invázió | Bajkó Tamás - Drakensang

  2. Visszajelzés: Általános térkép | Bajkó Tamás - Drakensang

  3. Visszajelzés: Teljesítmények avagy a karakterek újabb ismérvei | Bajkó Tamás - Drakensang

Hozzászólás

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..